niedziela, 2 grudnia 2012

Prolog

Minął rok szkolny od kiedy Big Time Rush pojawiło się w Polsce z powodu kilku odcinków w czwartej serii serialu.  Rok szkolny od czasu kiedy pierwszy raz z nimi porozmawiałam.
Lecąc samolotem robiłam sobie mini retrospekcję z tego czasu. Co udało mi się osiągnąć w tym czasie? Zaprzyjaźnić się z Loganem, Jamesem i Carlosem oraz stworzyć związek z Kendallem. Związek, który w ciągu tych dziesięciu (a właściwie dziewięciu miesięcy bo miesiąc przed zakończeniem roku chłopaki musieli pilnie lecieć do LA) przetrwał wiele wzlotów w upadków.
Bardzo cieszyłam się z tego, że na wakacje leciałam właśnie do Los Angeles.

3 komentarze:

  1. Fajnie się zaczyna. Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajnie się zaczyna czekam na nn zapraszam do mnie na cher-lloyd-and-big-time-rush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zaczyna . Tylko zdziwiło mnie zdziwiło , że oni są już razem , bo wiesz nie jestem przyzwyczajona :) . Ale to i tak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń